Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Res a celebrar
Convocats actes de rebuig a la Constitució Espanyola arreu del Principat

S'han fet crides a la participació als nombrosos actes per manifestar públicament el seu rebuig al text constitucional no només per considerar-la anticatalana, sinó també perquè representa el continuisme del franquisme amb la figura de la monarquia.

06/12/2019 Política

A Girona, a les 10.30 a davant de Correus a l’avinguda de Jaume I a Girona, una concentració antifeixista de rebuig a SCC i Vox, que volen fer una d’homenatge a la constitució, secundat també pel PP, és a les 12.00.

A Barcelona, s'ha convocat a les 12h una concentració davant la delegació del govern espanyol. Convocada per diverses organitzacions de l'Esquerra Independentista, els CDR Pícnic per la República. L'objectiu es fer una crema multitudinària del text constitucional.

A Reus, volen fer una trencadissa de Constititucions espanyoles a les 12 del migdia a la plaça del Mercadal.

A Tarragona, a les 19.00 a la plaça Imperial Tàrraco de Tarragona, s’ha convocat una manifestació de protesta contra ‘la farsa de la constitució’. S’ha fet una crida a portar impressions de temes relacionats amb la constitució.

A Banyoles es cremaran constitucions espanyoles a les 20.00 a la plaça de l’Ajuntament.

A Mollerussa, Botifarrada contra la constitució al Casal Arreu. Acte en solidaritat amb diverses causes repressives

A Sabadell, a les 11.30h. Manifestació als Jutjats. El Cercle Repúblicà 1-O se suma a la manifestació convocada a la ciutat per la Plataforma Republicana pel proper 6D. "Entenem que és una oportunitat per teixir complicitats entre republicans, així com per reivindicar la R. Catalana i els punts bàsics: pau, amnistia, autodeterminació".

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Les biblioteques públiques inicien una vaga indefinida per denunciar la precarietat del sector
  3. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Fèlix Goñi, Martí Marcó i la generació de 1979
  6. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  7. Quan la política deixa de pensar el país
  8. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  9. Som un poble rebel
  10. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid