Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
Debat i reflexió sobre el passat i present de la repressió a Catalunya a Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona
08/11/2019 Política

Lletres per a la República amb la col·laboració dels CDR de Gràcia i de Sarrià Sant Gervasi organitza un de Debat i reflexió sobre el passat i present de la repressió a Catalunya. L'acte comptarà amb la participació de Vicent Partal i represaliats catalans de diferents edats. Serà aquest dissabte a les 11.30h a l'Escola Oficial d'Idiomes.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  5. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid