Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
Tornen les agressions feixistes davant la seu de Catalunya Ràdio
15/10/2019 Política

Un centenar de feixistes s’ha concentrat a dos quarts de nou del vespre a les portes de Catalunya Ràdio per protestar contra els mitjans públics.

Amb banderes espanyoles, han cridat consignes contra la ràdio i la televisió i han posat enganxines de Vox i contra la república als vidres de l’entrada. El director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ha denunciat la “nova intimidació” als mitjans públics catalans i ha defensat la llibertat d’informació, d’expressió i la professionalitat dels periodistes. De la seva banda, la CCMA ha exigit respecte per als treballadors.

El 27 d’octubre del 2017 els estudis de la ràdio pública ja van patir un atac.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid