Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
Tornen les agressions feixistes davant la seu de Catalunya Ràdio
15/10/2019 Política

Un centenar de feixistes s’ha concentrat a dos quarts de nou del vespre a les portes de Catalunya Ràdio per protestar contra els mitjans públics.

Amb banderes espanyoles, han cridat consignes contra la ràdio i la televisió i han posat enganxines de Vox i contra la república als vidres de l’entrada. El director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ha denunciat la “nova intimidació” als mitjans públics catalans i ha defensat la llibertat d’informació, d’expressió i la professionalitat dels periodistes. De la seva banda, la CCMA ha exigit respecte per als treballadors.

El 27 d’octubre del 2017 els estudis de la ràdio pública ja van patir un atac.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid