Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Intersindical-CSC de l'Ajuntament de Girona pren el relleu de la pancarta “Llibertat Presos Polítics”

Per ordre de la JEZ l'Ajuntament de Girona retirarà la pancarta de “Llibertat Presos Polítics” del seu balcó i la Intersindical-CSC pren el relleu.

09/10/2019 Harmonies de lluita

Per ordre de la JEZ l'Ajuntament de Girona retirarà la pancarta de “Llibertat Presos Polítics” del seu balcó. Davant aquests fets la secció sindical Intersindical-CSC de l'Ajuntament de Girona, sindicat majoritari i sindicat independentista i de classe, agafarà el compromís d'exhibir-la cada matí a patir d'ara de 12 a 12:10 h a la porta de l'Ajuntament de Girona amb el suport de delegades, afiliades, treballadores i simpatitzants.

Finalment, tal com explica el Gerió Digital, Girona ha retirat la pancarta dels presos polítics però se n'ha penjat un altre creuant tota la plaça del Vi.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  9. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  10. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid