Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP decidirà en una Assemblea Oberta la seva entrada, o no, al govern municipal de Tarragona

La Candidatura d’Unitat Popular emplaça les seves militants i simpatitzants a reunir-se el dilluns 29 de juliol per decidir si entren, o no, al govern del consistori

23/07/2019 Política

La formació cupaire es va reunir ahir per segon cop amb ERC i ECP per tal d’abordar la fusió de programes i la proposta de cartipàs. La proposta de text refós a treballar incloïa els 59 punts que els anticapitalistes van presentar en la primera trobada que va tenir lloc el 27 de juny, de forma que, “per primera vegada, la CUP hem pogut parlar amb l’actual govern sobre punts programàtics”, destaquen.

Ahir, però, no es va poder tractar tot el contingut programàtic. Respecte allò que es va poder abordar, la formació anticapitalista explica que hi van haver punts de consens, d’altres que requeriran ser matisats i altres sobre els quals encara s’ha de continuar debatent, doncs no hi ha consens. És per això, que aquest dijous les tres formacions tornaran a reunir-se per seguir debatent els punts programàtics i el cartipàs.

El resultat de les dues reunions d’aquesta setmana serà compartit en una Assemblea Oberta amb militants i simpatitzants, que la CUP ha organitzat pel proper dilluns 29 de juliol a les 19:30h. En aquesta assemblea es prendrà la decisió de si, tenint en compte els acords presos, es determina entrar, o no, al govern municipal.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid