Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Desallotgen una família al barri Congost de Granollers

Una seixantena de persones de la PAH no ha pogut evitar el desnonament per part dels Mossos amb una vintena d’efectius

01/07/2019 Res-pública

Una seixantena de persones, que havien estat convocades per la PAH, no han aconseguit aturar avui el desallotjament d’una família que vivia en un pis' ocupat' al carrer Puiggraciós, al barri Congost de Granollers.

Una vintena d’efectius dels Mossos d’Esquadra han participat en el desallotjament, i han apartant als membres de la PAH que han oposat una resistència passiva als agents de la policia i la comitiva judicial fins a la casa.

Durant el desallotjament s’han viscut  moments de tensió sobretot, i els servei sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques han atès una persona que ha patit un atac d’ansietat.

La comitiva judicial ja va intentar portar a terme el desallotjament dimecres passat, però la resistència de la PAH va evitar-lo, i el desallotjament s'ha anat aplaçant fins aquest dilluns.

 

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  5. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid