Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Desallotgen una família al barri Congost de Granollers

Una seixantena de persones de la PAH no ha pogut evitar el desnonament per part dels Mossos amb una vintena d’efectius

01/07/2019 Res-pública

Una seixantena de persones, que havien estat convocades per la PAH, no han aconseguit aturar avui el desallotjament d’una família que vivia en un pis' ocupat' al carrer Puiggraciós, al barri Congost de Granollers.

Una vintena d’efectius dels Mossos d’Esquadra han participat en el desallotjament, i han apartant als membres de la PAH que han oposat una resistència passiva als agents de la policia i la comitiva judicial fins a la casa.

Durant el desallotjament s’han viscut  moments de tensió sobretot, i els servei sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques han atès una persona que ha patit un atac d’ansietat.

La comitiva judicial ja va intentar portar a terme el desallotjament dimecres passat, però la resistència de la PAH va evitar-lo, i el desallotjament s'ha anat aplaçant fins aquest dilluns.

 

Valora
Rànquings
  1. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  2. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  6. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  7. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  8. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  9. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  10. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid