Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Desallotgen una família al barri Congost de Granollers

Una seixantena de persones de la PAH no ha pogut evitar el desnonament per part dels Mossos amb una vintena d’efectius

01/07/2019 Res-pública

Una seixantena de persones, que havien estat convocades per la PAH, no han aconseguit aturar avui el desallotjament d’una família que vivia en un pis' ocupat' al carrer Puiggraciós, al barri Congost de Granollers.

Una vintena d’efectius dels Mossos d’Esquadra han participat en el desallotjament, i han apartant als membres de la PAH que han oposat una resistència passiva als agents de la policia i la comitiva judicial fins a la casa.

Durant el desallotjament s’han viscut  moments de tensió sobretot, i els servei sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques han atès una persona que ha patit un atac d’ansietat.

La comitiva judicial ja va intentar portar a terme el desallotjament dimecres passat, però la resistència de la PAH va evitar-lo, i el desallotjament s'ha anat aplaçant fins aquest dilluns.

 

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid