Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Una vintena de famílies estan tancades al Consorci d'Educació de Barcelona exigint places públiques

També hi ha convocada una mobilització a l'Escola Isabel Besora de Reus, afectades pel tancament d'una línia que ha fet que 26 nens i nenes no puguin tenir accés a matricular-se a P3 per al curs 2019-2020

07/06/2019 Educació

En aquest cas, a les 16:30h hi ha prevista una sentada a la porta principal de l'escola a l'hora de sortida de tarda i a les 16:30h a les 17.30h, entrar a l'escola per tancar-se fins les 23h o fins que sigui possible.

 

 

 

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid