Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'expressió
Membres del SEPC penja estelades i llaços grocs a les universitats per desobeir la JE
03/04/2019 Política

El SEPC ha fet una crida a omplir d’estelades i llaços grocs els campus universitaris, desobeïnt l’ordre de la Junta Electoral i responent a les demandes feixistes.

La setmana passada, l’organització juvenil d’extrema dreta “S’ha acabat” va denunciar la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona a la Junta Electoral per permetre la presència d’estelades i llaços grocs a les universitats catalanes. Després d’aquesta denúncia, la UB va ordenar retirar els símbols del Campus del Raval de la mateixa universitat.

El sindicat estudiantil considera un atac flagrant a la llibertat d’expressió que s’ha de garantir dins les parets de la universitat i en tant que entenem la universitat pública com un espai que fomenti el pensament crític.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  10. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid