Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Membres de La Forja i la CUP fan fora de Sant Pol els arrenca-llaços dels Segadors del Maresme

Un “testimoni” que insultava els independentistes davant mateix de la policia demostra que aquestes bandes tenen la capacitat econòmica per untar les butxaques de qui sigui per seguir amb impunitat.

18/02/2019 Drets i Llibertats

Durant la matinada de dilluns, 18 de febrer, militància de La Forja – Jovent Revolucionari del Maresme i de la CUP Sant Pol de Mar ha xocat amb la banda feixista organitzada auto-anomenada Segadors del Maresme. Un grup ultra-espanyolista que es dedica a arrencar les mostres de solidaritat amb els presos polítics independentistes que la població local havia col·locat en l’espai públic des de l’octubre del 2017.

Segons l’organització juvenil La Forja, els escamots dels 'Segadors del Maresme' portaven navalles, micròfons d’orella o patrulles clandestines, eines de les quals es doten per intimidar ciutadans i policia de manera constant. Una d’aquestes patrulles organitzades pels Segadors del Maresme va arribar de cop i volta i es va abraonar sobre dos agents de la policia local que estaven identificant els independentistes. Un “testimoni” que insultava als independentistes davant mateix de la policia demostra que aquestes bandes tenen la capacitat econòmica per untar les butxaques de qui sigui per seguir amb impunitat.

Queden desmentides les acusacions d’agressions per part dels independentistes pel material gràfic que la militància de La Forja i de la CUP van poder gravar i que ha estat publicat a les xarxes socials.

Els independentistes també constaten la total impunitat amb la qual actuen aquests grups feixistes davant les policies locals i els mossos d’esquadra. Tant la policia local com els Mossos han actuat protegint als auto-anomenats Segadors del Maresme, obligant als joves a deixar de prendre imatges de la grotesca actuació dels feixistes, més preocupats en vendre una imatge d’indefensió victimista.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  6. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid