Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Es constitueix la Junta de Personal Docent no Universitaria a Mallorca

La presidència de la Junta serà per a Cosme Orell i la secretaria per a Catalina Bibiloni, ambdós de l’STEI Intersindical

15/01/2019 Educació

Una de les novetats de les passades eleccions del passat 4 de desembre del personal docent no universitari de les Illes Balears va ser la creació de Juntes de Personal diferenciades per illes: una a Menorca, una altra a Eivissa i Formentera, i una darrera a Mallorca. Una reivindicació històrica de l’STEI Intersindical, amb l’objectiu d’acostar la realitat de cada un dels territoris insulars als seus òrgans de representació.   

A la sessió de dia 14 de gener es va constituir la Junta de Personal Docent de Mallorca, que compta amb un total de 39 membres, distribuïts de la següent manera: 16 per a l’STEI Intersindical, 7 per a l’UOB, 6 per a ANPE, 4 per a Alternativa, 4 per a CCOO i 2 per a UGT.

Les candidatures de l’STEI Intersindical per a la presidència i per a la secretaria varen obtenir 21 vots a favor, amb el suport dels representants de l’STEI i els d’ANPE. També hi va haver un total de 15 abstencions per a cada un dels dos càrrecs.

En les properes dates, es constituirà la Junta de Personal Docent de Menorca dia 30 de gener; i la d’Eivissa i Formentera dia 13 de febrer

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Quan a Girona s'executaven Borbons
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  7. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  8. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid