Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Es constitueix la Junta de Personal Docent no Universitaria a Mallorca

La presidència de la Junta serà per a Cosme Orell i la secretaria per a Catalina Bibiloni, ambdós de l’STEI Intersindical

15/01/2019 Educació

Una de les novetats de les passades eleccions del passat 4 de desembre del personal docent no universitari de les Illes Balears va ser la creació de Juntes de Personal diferenciades per illes: una a Menorca, una altra a Eivissa i Formentera, i una darrera a Mallorca. Una reivindicació històrica de l’STEI Intersindical, amb l’objectiu d’acostar la realitat de cada un dels territoris insulars als seus òrgans de representació.   

A la sessió de dia 14 de gener es va constituir la Junta de Personal Docent de Mallorca, que compta amb un total de 39 membres, distribuïts de la següent manera: 16 per a l’STEI Intersindical, 7 per a l’UOB, 6 per a ANPE, 4 per a Alternativa, 4 per a CCOO i 2 per a UGT.

Les candidatures de l’STEI Intersindical per a la presidència i per a la secretaria varen obtenir 21 vots a favor, amb el suport dels representants de l’STEI i els d’ANPE. També hi va haver un total de 15 abstencions per a cada un dels dos càrrecs.

En les properes dates, es constituirà la Junta de Personal Docent de Menorca dia 30 de gener; i la d’Eivissa i Formentera dia 13 de febrer

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
  10. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid