Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
feixisme
Nou atac feixista a l'escultura del poeta valencià Vicent Andrés Estellés a Burjassot

L'estàtua, que homenatja al poeta Vicent Andrés Estellés a Burjassot, la seva localitat natal, ha patit un nou atac de caire feixista

31/01/2019 Cultura

L'estàtua realitzada en bronze i asseguda en un banc de la plaça Emilio Castelar de Burjassot, ha rebut nombroses agressions feixistes. Des de l'arrancada com ara fins aparèixer coberta de pintura blava o amb les patilles de les ulleres trencades.



Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  8. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid