Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Concentració espontànea d'un centenar de veïns de Valls en solidaritat amb "El Vallenc"

El president de l’ANC, Jordi Sànchez, ha criticat que “segueix la inquisició ben activa en contra de la llibertat d’imprenta”. També ha mostrat el seu suport el Col·legi de Periodistes.

09/09/2017 Política

Després de 4 hores d'haver escorcollat la Guàrdia Civil el local la publicació "El Vallenc", un centenar de veïns del poble els han acompanyat fins les a les afores de la població on tenien els vehicles, d'aquesta manera han manifestat la seva indignació per aquesta acció repressiva del cos policial.

Tal com explica la pàgina web de la publicació, quatre agents de la Guàrdia Civil armats han entrat aquest matí a el setmanari El Vallenc. Aquest és un registre sense precedents. El registre arriba hores després que s’hagi registrat l’empresa Indugraf.

A l’entrada del setmanari s’han aplegat centenars de persones amb pancartes a favor de la democràcia. Representants de la CUP i l’ANC. També d’Omnium Cultural que han tirat roses a la Guàrdia Civil.

Mitjans nacionals i estatals s’han fet ressó de la noticia. A l’entrada de El Vallenc es poden veure un gran nombre periodistes de periodistes seguit l’última hora d’aquest registre. Cal destacar que aquest matí s’ha fet un segon registre a l'imprempta Indugraf.

Moltes han estat les mostres de suport. L’alcalde de Valls, Albert Batet, a través del seu Twitter ha dit : “Persegueixen imprentes i mitjans de comunicació. Tot el suport a @elvallenc. Llibertat d’expressió i democràcia”. Per la seva banda el president de l’ANC, Jordi Sànchez, ha criticat que “segueix la inquisició ben activa en contra de la llibertat d’imprenta”. També ha mostrat el seu suport el Col·legi de Periodistes. També Albert Pedret president de la Vella ha fet un tweet.

Fins i tot el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha mostrat el seu suport “per una operació que no busca paperetes busca brega. Omplir serenament la Diada i les urnes la millor resposta”.

Els manifestants han posat una urna a mig del carrer com a símbol de democràcia.

Han entrat 6 guàrdies civils al setmanari. Mentre, al carrer se senten crits d’independència i volem votar. A Montblanc també s’ha mostrat el suport al setmanari durant la seva Festa Major. S’ha fet una pancarta en la que es pot llegir “Tots som El Vallenc”. En dos hores “El Vallenc’ha crescut en 600 seguidors i en aquest moments és trending tópic a les xarxes socials.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  9. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  10. Cal repensar el model sindical
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid