Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En Macià Manera ha mort

M’informen que avui ha mort el patriota català Macià Manera i Roscar, nat a Montuïri (Mallorca) l’any 1965. Independentista actiu al llarg dels anys 80 (MDT, PSM etc.), va estar a la presó des de la seva detenció com a militant de Terra Lliure el 21 de juliol de l’any 1989, fins al 1992. Ha estat una persona convençuda de la necessitat de la independència i el socialisme per als Països Catalans, conseqüent amb les seves idees i fidel al seu país, i a les classes populars.
La seva fermesa i el seu exemple ens obliguen a treballar amb més força
pel país per què ha lluitat tota la vida.

El meu condol a la família i amistats.

BON VIATGE PER ALS GUERRERS
QUE AL SEU POBLE SÓN FIDELS….

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid