Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En Macià Manera ha mort

M’informen que avui ha mort el patriota català Macià Manera i Roscar, nat a Montuïri (Mallorca) l’any 1965. Independentista actiu al llarg dels anys 80 (MDT, PSM etc.), va estar a la presó des de la seva detenció com a militant de Terra Lliure el 21 de juliol de l’any 1989, fins al 1992. Ha estat una persona convençuda de la necessitat de la independència i el socialisme per als Països Catalans, conseqüent amb les seves idees i fidel al seu país, i a les classes populars.
La seva fermesa i el seu exemple ens obliguen a treballar amb més força
pel país per què ha lluitat tota la vida.

El meu condol a la família i amistats.

BON VIATGE PER ALS GUERRERS
QUE AL SEU POBLE SÓN FIDELS….

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid