Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En Macià Manera ha mort

M’informen que avui ha mort el patriota català Macià Manera i Roscar, nat a Montuïri (Mallorca) l’any 1965. Independentista actiu al llarg dels anys 80 (MDT, PSM etc.), va estar a la presó des de la seva detenció com a militant de Terra Lliure el 21 de juliol de l’any 1989, fins al 1992. Ha estat una persona convençuda de la necessitat de la independència i el socialisme per als Països Catalans, conseqüent amb les seves idees i fidel al seu país, i a les classes populars.
La seva fermesa i el seu exemple ens obliguen a treballar amb més força
pel país per què ha lluitat tota la vida.

El meu condol a la família i amistats.

BON VIATGE PER ALS GUERRERS
QUE AL SEU POBLE SÓN FIDELS….

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  9. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid