Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
6D
Celrà canviarà el nom oficial de la plaça de la Constitució pel de plaça de Maria Mercè Marçal

Carme Forcadell, i les diputades Anna Caula (Junts pel Sí) i Mireia Boya (CUP), participaran en aquest acte públic que tindrà lloc al migdia.

04/12/2016 Política

El proper 6 de desembre, l'Ajuntament de Celrà obrirà les seves portes com un dia laborable qualsevol. Paral·lelament, l’equip de govern d’aquest consistori aprofitarà la data per fer efectiu el canvi de nom oficial de la plaça de la Constitució pel de plaça de Maria Mercè Marçal.

Es farà el mateix dia 6 mitjançant un acte públic a les 12 del migdia. Hi assistiran la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i les diputades Anna Caula (Junts pel Sí) i Mireia Boya (CUP). L’acte s’iniciarà davant l’ajuntament, amb els parlaments de Carme Forcadell i l’alcalde de Celrà, Dani Cornellà. Tot seguit tindrà lloc una cercavila fins a la plaça, on es descobrirà la placa i es farà una lectura de poemes de Maria-Mercè Marçal, a càrrec de Celrà per la Independència, el nucli local de l’ANC. La inauguració finalitzarà amb una actuació de l'Escola Municipal de Dansa de Celrà i un refrigeri per a les persones assistents.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid