Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En homenatge
Ha mort la militant independentista Llum López
27/11/2016 Política

Segons una entrada al Facebook d'un conegut militant independentista "Ahir, els antics militants d'IPC (Independentistes dels Països Catalans) enterràvem una companya de primera hora, la Joana, la Llum López. Havia estat una de les detingudes de desembre de 1981."

"La portada de" Lluita" on surt porta data de novembre perquè amb la massivitat de les detencions vam haver de refer tot el comité de redacció per a seguir publicant malgrat tot. Fins sempre, Joana!"  (publicat a la pàgina de facebook de Josep M Cervelló)

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  6. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid