Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S16
L’ANC celebra a Barcelona el seu últim Secretariat Nacional abans de l’11S

L’entitat independentista convoca una desena d’entitats per cridar a la participació a la Diada

26/08/2016 Política
L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) reunirà els 77 membres del seu Secretariat Nacional demà dissabte, 27 d’agost, al Monestir de Pedralbes de Barcelona. A la reunió es debatran els últims detalls de l’organització de l’Onze de Setembre.

Al final de la reunió, també s’hi ha convidat una desena d’entitats de la societat civil que cridaran a la participació a l’Onze de Setembre.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  6. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  7. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid