Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament públic de qualitat
La iniciativa legislativa popular per un nou sistema educatiu arriba al Parlament

JuntsxSí i el PP ja han anunciat que presentaran esmenes a la totalitat, pel que difícilment es podrà debatre aquest nou model educatiu per a l'educació pública, que ha estat consensuat per la comunitat educativa del país i que compta amb un ampli suport popular.

13/05/2016 Educació

El proper dimecres, el Ple del Parlament farà el debat de la totalitat de la ILP del Sistema Educatiu, probablement a les 15,30 h. El primer pas és que s'aprovi la possibilitat de parlar-ne. Ara bé, JuntsxSí i el PP ja han anunciat que presentaran esmenes a la totalitat, pel que difícilment es podrà debatre aquest nou model educatiu per a l'educació pública, que ha estat consensuat per la comunitat educativa del país i que compta amb un ampli suport popular.

Per fer sentir la voluntat popular, els promotors de la ILP han convocat pel mateix dia una roda de premsa a les 11h i una concentració a partir de les 15 h a les portes del Parlament.

Consideren que un Parlament que nega un debat públic en seu parlamentària sobre l'educació, és un Parlament que no ens representa i que posa en qüestió la qualitat del procés constituent que s'està engegant.

Han fet una crida a les portes del Parlament per a defensar un nou model d'educació pública, que garanteixi la gratuïtat des dels 0-3 fins a la universitat, que posi fi a la doble xarxa educativa i que retorni la democràcia als centres.

Apunten que "és un moment clau i ens mereixem que ens escoltin perquè el futur de l'educació pública del país depèn de l'aprovació de la ILP que garantiria el dret a l'educació per a tothom".

Cal recordar que el mes de juliol de l'any passat van lliurar les més de 95.000 signatures que donaven suport a la ILP de l'Educació, i han estat esperant tot aquest temps perquè el Parlament iniciés els tràmits corresponents per programar el seu debat.

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. El Concurs Tísner premia dos jocs escolars que fomenten la llengua i el treball en equip “S.O.S La Terra” i “La serp de la venta” s’imposen en una edició amb més de 100 propostes d’arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid