Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament públic de qualitat
La iniciativa legislativa popular per un nou sistema educatiu arriba al Parlament

JuntsxSí i el PP ja han anunciat que presentaran esmenes a la totalitat, pel que difícilment es podrà debatre aquest nou model educatiu per a l'educació pública, que ha estat consensuat per la comunitat educativa del país i que compta amb un ampli suport popular.

13/05/2016 Educació

El proper dimecres, el Ple del Parlament farà el debat de la totalitat de la ILP del Sistema Educatiu, probablement a les 15,30 h. El primer pas és que s'aprovi la possibilitat de parlar-ne. Ara bé, JuntsxSí i el PP ja han anunciat que presentaran esmenes a la totalitat, pel que difícilment es podrà debatre aquest nou model educatiu per a l'educació pública, que ha estat consensuat per la comunitat educativa del país i que compta amb un ampli suport popular.

Per fer sentir la voluntat popular, els promotors de la ILP han convocat pel mateix dia una roda de premsa a les 11h i una concentració a partir de les 15 h a les portes del Parlament.

Consideren que un Parlament que nega un debat públic en seu parlamentària sobre l'educació, és un Parlament que no ens representa i que posa en qüestió la qualitat del procés constituent que s'està engegant.

Han fet una crida a les portes del Parlament per a defensar un nou model d'educació pública, que garanteixi la gratuïtat des dels 0-3 fins a la universitat, que posi fi a la doble xarxa educativa i que retorni la democràcia als centres.

Apunten que "és un moment clau i ens mereixem que ens escoltin perquè el futur de l'educació pública del país depèn de l'aprovació de la ILP que garantiria el dret a l'educació per a tothom".

Cal recordar que el mes de juliol de l'any passat van lliurar les més de 95.000 signatures que donaven suport a la ILP de l'Educació, i han estat esperant tot aquest temps perquè el Parlament iniciés els tràmits corresponents per programar el seu debat.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  5. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  6. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  9. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid