Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
solidaritat
L’STEI Intersindical, compromès amb la cooperació i la solidaritat internacional
26/05/2016 Comunicació

L’STEI Intersindical participa a la trobada nacional de cinema amateur de solidaritat i cooperació que es realitza a la ciutat de Xauen al nord del Marroc, entre els dies 25 i 28 de maig.

La trobada està organitzada per l’ATED (Associació Talassamentane de Desenvolupament Mediambiental), soci local amb el qual l’STEI Intersindical fa més de 15 anys que treballa en diferents projectes solidaris productius amb dones i formació amb joves amb risc d’exclusió social.

Per part del sindicat, Joan Rodríguez Recio realitzarà una ponència que versarà sobre la importància de treballar a les escoles la sensibilització sobre temes de solidaritat i respecte envers el medi ambient; també es farà seguiment dels projectes de cooperació que es tenen al Rif finançats pel Govern de les Illes Balears.

Temps enrere es va presentar una Unitat Didàctica i Guia del Professorat amb el títol: “Les Balears i el Rif es presenten”, que té l'objectiu d'apropar ambdues cultures als centres educatius de les dues ribes del Mediterrani. Per aquest motiu es van editar en català i en àrab.

La delegació de les Illes Balears la completa el periodista Rafael Gómez Oliver que presentarà la feina realitzada al programa d’IB3 “Tira Tira”.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid