Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El SEPC no secunda la vaga pel 13 i 14 d'abril del "Sindicato de Estudiantes"

POSICIONAMENT DEL SEPC DAVANT LA CONVOCATÒRIA DE VAGA PELS DIES 13 I 14 D’ABRIL PER PART DEL SINDICATO de ESTUDIANTES

Davant la nova convocatòria de vaga del Sindicato de Estudiantes pel dies 13 i 14 d’abril, el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans manifesta:

El Sindicato de Estudiantes (SE) un cop més ha convocat una vaga unilateralment, completament d’esquenes a la Comunitat Universitària, en solitari i sense tenir en compte la resta d’agents mobilitzats entorn del Moviment Estudiantil.

Com a Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans creiem que aquesta dinàmica només pot ésser perjudicial pel conjunt del Moviment Estudiantil i defensem que aquest sols pot créixer apostant per l’organització coherent de base.

Denunciem la desvalorització que mostra el SE cap al Moviment Estudiantil a l’hora de convocar una vaga d’àmbit estatal sense respectar les diverses realitats nacionals existents a l’Estat Espanyol, però alhora treure manifestos concrets per les nacionalitats històriques com és el cas d’Euskal Herria, País Valencià, Catalunya, Andalusia… A més, aquest nega el marc dels Països Catalans tot ometent Mallorca, Menorca i les Illes Pitiüses.

Ens sembla una falta de respecte vers l’estudiantat l’actitud i les formes del SE: en el seu comunicat convocant a la vaga esmenten que “la reforma del 3+2, la LEC i la LOMQE s’estan aplicant mitjançant negociacions clandestines i d’esquenes a la Comunitat Universitària”, quan el SE actuen així en el si del Moviment Estudiantil, danyant-lo i contribuint a la desmobilització.
És per tot això que el SEPC NO SECUNDA LA VAGA, i animem tot l’estudiantat a organitzar-se al si del Moviment Estudiantil de base perquè entenem que l’única força capaç de fer front a aquestes noves imposicions és la de les estudiants organitzades que lluiten dia a dia a les seves facultats, i que conflueixen en dies de mobilitzacions generals, com fou la passada jornada de vaga històrica i multitudinària del 3 de març.

Des del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans ens comprometem a seguir amb la lluita que dia a dia s’està desenvolupant als diferents Instituts i Universitats dels Països Catalans en contra la LOMQE, la LEC, el 3+2, per tal de construir l’educació que volem entre totes.

Per una educació pública, popular, catalana, feminista i de qualitat!

 


Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  6. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  10. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid