Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Poble Lliure valora molt positivament l’acord d’investidura entre JuntsxSí i la CUP-CC

Des de Poble Lliure entenem que cal que totes i tots els qui defensem la llibertat del nostre poble i la justícia social ens felicitem per l'acord assolit ahir, ja que després de llargs mesos de converses finalment ens trobem en condicions de fer efectiva la majoria parlamentària del 27 de setembre i els acords de desconnexió del 9 de novembre.

Probablement, analitzant els punts de consens establerts ara, aquest acord hauria pogut tenir lloc abans si s’hagués desplegat un esforç negociador amb més capacitat política per ambdues parts, prioritzant els continguts a les persones i les polítiques de transformació reals al simbolisme.

El fet és, però, que finalment la voluntat popular s'ha imposat i podrem prosseguir el camí cap a la independència de manera decidida. Un camí que serà difícil, donat el caràcter antidemocràtic i l'oposició frontal de l'estat espanyol i l'oligarquia, però en el qual hi posarem tot el nostre esforç i el nostre entusiasme.

Fem, doncs, una crida al poble català perquè, un cop salvat aquest important escull, reprenguem amb força la mobilització per la Ruptura i accelerem el desplegament d’un Procés Constituent participatiu, al qual caldrà implicar el màxim de sectors socials transformadors, per a la construcció de la República Catalana Independent, en la perspectiva de la República popular i federativa dels Països Catalans.

Visca la Terra!

Valora
Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  3. La maldat com a bandera
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid