Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Violència masclista
Pengen una pancarta contra la violència masclista a la façana de l’Ajuntament

Pengen una pancarta contra la violència masclista a la façana de l’Ajuntament

30/10/2015 Gènere
El batle de Manacor, Miquel Oliver, la tinenta de batle, Amanda Fernández, i el Col·lectiu Dones de Llevant han penjat una pancarta a la façana de l’Ajuntament en suport a la marxa estatal contra les violències masclistes convocada pel 7 de Novembre a Madrid.

La pancarta resa el lema ‘Compromís contra les violències masclistes. Per una societat sense patriarcat’. L’Ajuntament de Manacor vol mostrar així el seu compromís amb les lluites feministes i amb l’avanç cap una societat sense dominacions ni discriminacions per motius de gènere o orientació sexual.

El bàner s’ha ubicat temporalment a la barana del balcó, on abans hi havia el cartell adossat dedicat a Rafel Nadal, el qual ha estat retirat per incompliment de l’Article 82 de les Normes subsidiàries, ja que era una lona de 20m2 amb una estructura fixada a la barana del balcó de l’Ajuntament, ssegons informa centpercent.cat

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid