Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
“Hem aconseguit la majoria clara i inapel·lable per l’independència que volíem”

Jordi Sànchez felicita a les llistes independentistes i obre la mà a totes les forces polítiques per construir la República Catalana

28/09/2015 Política
El president de l’ANC, Jordi Sànchez ha fet una primera valoració dels resultats  i s’ha mostrat exultant en explicar que a partir de la jornada electoral d’avui: “comença un nou projecte de país”, ja que les candidatures independentistes han aconseguit un “mandat clar i inapel·lable”.

Des de la parròquia de Sant Medir, acompanyat de diversos membres del Secretariat Nacional i els socis de l’Assemblea Territorial de Sants, Sànchez ha felicitat pels seus resultats a les candidatures independentistes i ha assegurat que des de l’Assemblea es “seguirà treballant per ampliar la majoria social independentista”.

Jordi Sànchez ha allargat la mà a totes les forces polítiques per sumar-se al procés; “el futur del país està escrit en clau d’una República Catalana que construirem entre tots”, ha explicat, mentre recordava el caràcter pacífic, democràtic i cívic del procés.

Per acabar, l’ANC ha fet un brindis en família per celebrar els resultats d’aquesta jornada electoral.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
  10. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid