Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
La UIB aplega el XIV Congrés d'Estudiants de Filologia Catalana

Tindrà lloc els propers 11, 12 i 13 de març

09/03/2015 Llengua
XIV Congrés d'Estudiants de Filologia Catalana XIV Congrés d'Estudiants de Filologia Catalana

Després de tretze edicions del Congrés Nacional d’estudiants de Filologia Catalana, coorganitzat per l’Assemblea d’Estudiants de Filologia Catalana i el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans; enguany torna amb força a l'edifici Ramon Llull de la Universitat de les Illes Balears (UIB) a Palma. El congrès es consolida així com a un lloc de trobada per als estudiants de Filologia Catalana d'arreu dels Països Catalans. 

Aquesta nova edició arriba, després de la celebració del I Congrés Nacional d’Història a València el passat mes de febrer, "només podem fer que valorar positivament l’avenç que s’està duent a terme en l’aposta de crear, desenvolupar i consolidar eines de i pel Moviment Estudiantil Nacional dels Països Catalans", manifesta el SEPC.

 

Programa

Dia 11: A la UIB
10-11h: Arribada i benvinguda
11-12.30h: Isidor Marí: “El català en un context multlingüe”
12.30-14h: Gabriel Bibiloni: "La llarga història que hi ha darrere els nostres noms i cognoms"

14h: Dinar
16-17.30h: Joan Melià: “La sintaxi és una broma”
17.30-19h: Nicolau Dols: “Del vici secret i altres carícies inventades: universos de ficció i llengües artificials”
19.30- 23.30h: Tallers i sopar

Dia 12: A la UIB
11-12.30h: Doctor Grimalt: “Rondallística”
12.30- 14h: Caterina Valriu: “Del geni de la làmpada a Mr. Proper: els arquetipus a l'imaginari popular
14h: Dinar
16-17.30h: Vicent Vidal: “«Un remolk akanat de pintà» la configuració artística de l'etnopoètica actual”
17.30- 19h: Joan Estelrich: “De Maó a Ladrillo, estudi d'un cas pràctic”
19-20h: Taula rodona
20h: Sessions folklòriques a ca n'Alcover.

Dia 13: A Palma
10-14h: Gabriel Ensenyat i Maribel Ripoll: Ruta literària Ramon Llull
14h: Dinar
15.30h: Recollida de maletes i comiat.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid