Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Any Ovidi
Homenatge popular a Ovidi Montllor a Ontinyent
18/03/2015 Cultura
Des del Casal Jaume I de la Vall d'Albaida – ACPVes vol retre homenatge a Ovidi Montllor en el vintè aniversari de la seua mort, implicant-se així amb l'Any Ovidi Montllor i la proposta de "fer sonar el seu nom arreu del país".

L'objectiu principal d'aquest homenatge popular és atorgar la veu a la ciutadania per tal d'expressar i d'interpretar la figura d'Ovidi i de les seues cançons, obres, paraules... D'aquesta manera, tothom que hi vulga participar està convidat a fer-ho.

Aquest homenatge busca ser també un espai de trobada de diverses inquietuds artístiques per tal de promoure "la participació i el coneixement del nostre entorn cultural i lingüístic". Així mateix volem entendre'l com una aposta popular per dignificar el poder ciutadà per reconèixer els seus artistes. L'acció ciutadana "ha de cobrar vida, i aquesta aposta en clau positiva és una bona ocasió per assolir l'empoderament del poble".

Aquesta manera de procedir té el seu antecedent més recent en l'Homenatge a Vicent Andrés Estellés que va tindré lloc al maig del 2012. Tot i que prèviament altres col·lectius havien treballat d'aquesta manera figures com la del mateix Ovidi i la de Miguel Hernández. En aquest bloc es pot apreciar la proposta estellesiana. Les bases de la participació es poden consultar en aquest enllaç.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid