Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
La CUP Farners engega el procés cap a una candidatura oberta i alternativa a la ciutat

Ho va fer el passat dissabte amb un acte de Presentació a la biblioteca Joan Vinyoli.

12/02/2015 Política
Quatre anys després de la seva creació, el nucli local de la CUP a Farners de la Selva va presentar dissabte passat el seu full de ruta cap a les eleccions municipals en un acte participatiu celebrat a la Bibliotecta Joan Vinyoli.

Aquest full de ruta ha sorgit d’un seguit d’assemblees obertes celebrades entre desembre i gener amb un doble objectiu: palpar l’opinió popular sobre la feina de la regidoria de la CUP a l’Ajuntament i valorar la manera d’encarar els comicis de maig.

La presentació de dissabte era el primer acte d’aquest full de ruta. Davant una assistència d’una trentena de persones, l’actual regidor de la CUP, Albert Teixidor, i diversos membres del nucli local van fer una valoració de la passada legislatura i van presentar el calendari de treball fins al maig. La trobada va acabar amb una dinàmica participativa per tal d’abordar les principals línies programàtiques de la candidatura.

Seguint el propòsit d’implicar els ciutadans en les prioritats polítiques de la candidatura, els propers passos d’aquest full de ruta són tres tallers participatius per construir el programa electoral “des de baix”, que es celebraran els propers dissabtes 21 de febrer i 7 i 21 de març. Tot el procés culminarà el 28 de març amb una assemblea per, en base al programa resultant, decidir la llista electoral.

Amb aquesta manera de fer, la CUP Farners vol reivindicar una altra manera de fer i entendre la política municipal: defugint els personalismes característics dels altres partits i implicant la ciutadania a mesura que formen un programa electoral engrescador i emancipador.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid