Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Escoltisme
Els escoltes a Catalunya aproven unir-se en una sola entitat

Ara s'inicia un procés de treball conjunt que podria durar entre tres i sis anys.

08/02/2015 Cultura

Acció Escolta de Catalunya, Escoltes Catalans i Minyons Escoltes i Guies han aprovat començar la creació d'una nova i única entitat d'escoltes, segons ha informat  Minyons Escoltes i Guies en un comunicat.

L'entitat ha aprovat aquest diumenge amb un 63% dels vots favorables iniciar aquest procés, fet que ja van validar les altres associacions al novembre.

El full de ruta aprovat estableix un procés de treball conjunt que podria durar entre tres i sis anys, durant els quals es preveu que els responsables de les tres entitats participin en diversos espais per definir aquesta nova associació única.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid