Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1987 Artefacte explosiu de Terra Lliure contra la seu del Banco Hispano Americano a Barcelona

1987 Artefacte explosiu de Terra Lliure contra la seu del Banco Hispano Americano a Barcelona

18/01/1987 Tal dia com avui
Roda de premsa de Terra Lliure a finals dels anys 80 Roda de premsa de Terra Lliure a finals dels anys 80
Tal dia com avui Terra Lliure atacava la seu del Banco Hispano Americano a Barcelona. Un artefacte que fou desactivat per artificiers de la policia espanyola.
Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  4. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  5. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid