Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1979 Mor el militant d'ETA Juan Luis Etxeberria Aguirre, tirotejat per la Guàrdia Civil

1979 Mor el militant d'ETA Juan Luis Etxeberria Aguirre, tirotejat per la Guàrdia Civil

25/01/1979 Tal dia com avui
El 25 de gener de 1979 mor el militant d'ETA Juan Luis Etxeberria Aguirre, dies abans havia estat tirotejat per un guàrdia civil quan intentava assaltar al costat d'un altre company un cotxe per realitzar una acció. Ferit de bala ingressa a l'hospital on després d'una complicada operació és sotmès a continus interrogatoris pels agents que el vigilen, fins que mor.
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid