Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1987- Acció de TL contra la rèplica de la caravel·la Santa María al port de Barcelona

Acció de TL contra la rèplica de la caravel·la Santa María al port de Barcelona

27/12/1987 Tal dia com avui

A un quart de quatre de la matinada del 27 de desembre de 1987 l'organització independentista Terra Lliure va realitzar una acció contra la rèplica de la caravel·la Santa María al port de Barcelona (l'artefacte explosiu va ser desactivat per la policia espanyola). Aquesta era la tercera acció de Terra Lliure contra la reproducció de la caravel·la, de fet el 21 d’octubre d'aquell mateix any l'organització independentista va intentar una acció molt similar.


El mateix dia 27 de desembre de 1987 moria a l’Hospital del Mar de Barcelona Ronald Strong, un “marine” americà ferit en una acció del desconegut grup Exèrcit Roig Català d'Alliberament (ERCA).

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid