Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1986- Comença a Barcelona la Conferència de Nacions Sense Estat d'Europa Occidental

Comença a Barcelona la Conferència de Nacions Sense Estat d'Europa Occidental (CONSEO)

27/12/1986 Tal dia com avui

El 27 de desembre de 1986 comença a Barcelona la CONSEO (Conferència de Nacions Sense Estat d'Europa Occidental) amb la participació del Partit Occità (Occitània), Emgann (Bretanya), Bloque Nacionalista Galego (Galícia), Herri Batasuna (Euskal Herria) i el Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i Nacionals (CIEMEN) i l’assistència de l’MDT, CSPC, IPC, PSAN i Unitat Nacionalista a més d'altres partits independentistes europeus.

S'han organitzat diverses conferències (1986, 1989, 1998, 2001 i 2003), i una de les fites més remarcables ha estat la redacció d'una Declaració Universal dels Drets Col·lectius dels Pobles oferta a la societat i a les seves institucions en tant que complement de la Declaració Universal dels Drets Humans (centrada en els drets individuals), pauta per a construcció i vertebració dels sistemes democràtics.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid