Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MEMÒRIA HISTÒRICA
Acte ‘Les dones de Ravensbrück. Petit retrat de 8 lluitadores catalanes’

L’acte, organitzat per l’Amical de Ravensbrück, es fa en memòria de Carme Buatell, Alfonsina Bueno, Lola Casadellà, Neus Català, Carme Bartolí (Gardell), Conxita Grangé, Secundina Barceló i Mercedes Nuñez.

25/11/2014 Memòria històrica
Acte ‘Les dones de Ravensbrück. Petit retrat de 8 lluitadores catalanes’ Acte ‘Les dones de Ravensbrück. Petit retrat de 8 lluitadores catalanes’
Demà dimecres, 26 de novembre, a les 19 h a la Sala La Cuina Francesca Bonnemaison al carrer Sant Pere Més Baix, 7 de Barcelona es realitzarà l'acte ‘Les dones de Ravensbrück. Petit retrat de 8 lluitadores catalanes’.

Hi participaran la presidenta, la vicepresidenta i la coordinadora d’Amical de Ravensbrück i , Anna Sallés, Marina Rossell i Teresa del Hoyo; Francina Vila, regidora de Drets Civils de l’Ajuntament de Barcelona; Carme Rei, neboda de Contxita Grangé; Alessio Elena, cantautor italià; David Carabén, cantant; Sílvia Bel, actriu, i Jordi Palou-Loverdos;.

L’acte compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, el Memorial Democràtic i la Diputació de Barcelona.

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid