Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
S’arriba als 20.000 voluntaris del 9-N

Fa menys de 60 hores que es va obrir l’apartat Fes-te voluntari/ària de la web participa2014.cat i ja s’ha arribat als 20.000 voluntaris necessaris per garantir el funcionament del 9-N

19/10/2014 Política
La Generalitat va posar en marxa a les dues del migdia de divendres l’apartat Fes-te voluntari/ària de la web participa2014.cat i 58 hores més tard ja hi ha els 20.000 voluntaris necessaris per fer la consulta. A l’apartat Fes-te voluntari/ària s'ha d'indicar la comarca, les dades personals i laborals, a més dels coneixements informàtics. Els voluntaris de la consulta faran funcions a les meses de votació, com la identificació dels votants, el recompte de paperetes i la formalització de les actes. Entre els requisits es demana nivell mínim d'estudis equivalent al graduat escolar, una edat mínima de 16 anys i disposar d'un telèfon mòbil operatiu fins a la matinada de la jornada de la consulta. La participació no merita compensacions econòmiques ni dóna dret a cap permís laboral.
Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
  10. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid