Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Arenys de Munt aplega l'homenatge a les 554 consultes sobre la Independència

Josep Manel Ximenis, considera que aquelles onades de consultes van propiciar la situació actual i ha demanat als líders polítics que facin tot el possible perquè el 9N es pugui votar.

07/09/2014

El 13 de setembre farà cinc anys de la primera consulta popular sobre la independència, que es va fer a Arenys de Munt, coincidint amb aquesta celebració s'ha fet un homenatge  a "totes les persones que van fer possible" les consultes populars sobre la independència de Catalunya a 554 municipis entre el 2009 i el 2011 per "l'esforç, superació i valentia".

Així ho ha destacat l'impulsor de la consulta a Arenys de Munt el 13 de setembre de 2009, Josep Manel Ximenis, que ha recordat que els voluntaris d'aquells municipis van superar "moltes pors, entrebancs i amenaces del govern espanyol i dels propis ajuntaments".

Ximenis, considera que aquelles onades de consultes van propiciar la situació actual i ha demanat als líders polítics que facin tot el possible perquè el 9-N es pugui votar.

Durant tot el dia, en el marc del V Aplec per la Independència d'Arenys Munt, s'han organitzat activitats per homenatjar els voluntaris de tots els municipis que van fer possibles les consultes. Entre els assistents, s'han pogut veure representants de la Societat Civil Catalana.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid