Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1992- Artefactes explosius de Terra Lliure a Barcelona i Girona

1992- Artefactes explosius de Terra Lliure contra oficines de Banesto (el banc oficial dels Jocs Olímpics) a Barcelona i  Girona.

29/06/1992 Tal dia com avui
La matinada del 29 de juny de 1992 Terra Lliure col·loca dos artefactes explosius contra les oficines de Banesto a Barcelona i  Girona (un altre artefacte és abandonat desactivat en un contenidor d'escombraries de la cantonada del carrer Figuerola amb ronda Ferran Puig de Girona). Tots els artefactes són desactivats per la policia i aquella mateixa nit la Guàrdia Civil inicia l'anomenada Operació Garzón.
Valora
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  3. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  4. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  5. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  6. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  7. 12 anys sense en Toni Lecha
  8. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  9. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  10. El fiasco de la “Transició modèlica”: 50 anys després, la impunitat persisteix
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid