Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1989- Detenció de Josep Anton Gràcia i Benjamí Nadal

1989- Detenció de Josep Anton Gràcia i Benjamí Nadal a la Ribera de l'Ebre i Ulldecona

20/06/1989 Tal dia com avui
El 20 de juny de 1989 la policia espanyola va deté  Josep Anton Gràcia i Benjamí Nadal a la Serra d'Almos (Ribera d'Ebre) i Ulldecona (La Sènia) acusats de col·laborar amb Terra Lliure. Se'ls relaciona amb Carles Benítez. Benjamí Nadal ingresa a la presó i se'n decreta la seva llibertat al cap d'un mes.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  8. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  9. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid