Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament nacional
L’ANC encara l’actualització del seu full de ruta a l’assemblea general a Tarragona

La jornada comptarà també amb l’anunci de la mobilització del proper Onze de Setembre del 2014

15/03/2014 Política

El proper 5 d’abril l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) celebra la seva segona assemblea general ordinària, en què els membres de ple dret de l’entitat votaran el Full de Ruta que ha de guiar l’entitat el proper any. L’acte es durà a terme a Tarragona i servirà també per votar i aprovar l’informe de gestió del Secretariat Nacional. L’actual ponència del Full de Ruta, que es troba en un procés de debat intern i, per tant, no és el document definitiu, contempla diversos escenaris que es poden produir els propers mesos, depenent de si és possible realitzar o no la consulta, i les possibles accions, emmarcades en el caràcter pacífic i democràtic de l’entitat, que caldria dur a terme.

L’ANC està preparada, doncs, per encaminar un any transcendental, en què els catalans podran votar i decidir lliurement el seu futur polític. Els propers mesos, l’Assemblea treballarà per estendre les raons del Sí+Sí amb l’objectiu que creixi la majoria social existent favorable a la independència.

De la mateixa manera que l’assemblea constituent celebrada al Palau Sant Jordi de Barcelona el passat 10 de març del 2012 es va anunciar la gran manifestació de la Diada; i que l’assemblea general de Girona del 16 de març del 2013 va ser l’escenari de l’anunci de la cadena humana de l’any passat, el proper 5 d’abril l’ANC anunciarà també mobilització que organitzarà el proper Onze de Setembre del 2014, que ha de ser determinant.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  5. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  6. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid