Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament nacional
L’ANC encara l’actualització del seu full de ruta a l’assemblea general a Tarragona

La jornada comptarà també amb l’anunci de la mobilització del proper Onze de Setembre del 2014

15/03/2014 Política

El proper 5 d’abril l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) celebra la seva segona assemblea general ordinària, en què els membres de ple dret de l’entitat votaran el Full de Ruta que ha de guiar l’entitat el proper any. L’acte es durà a terme a Tarragona i servirà també per votar i aprovar l’informe de gestió del Secretariat Nacional. L’actual ponència del Full de Ruta, que es troba en un procés de debat intern i, per tant, no és el document definitiu, contempla diversos escenaris que es poden produir els propers mesos, depenent de si és possible realitzar o no la consulta, i les possibles accions, emmarcades en el caràcter pacífic i democràtic de l’entitat, que caldria dur a terme.

L’ANC està preparada, doncs, per encaminar un any transcendental, en què els catalans podran votar i decidir lliurement el seu futur polític. Els propers mesos, l’Assemblea treballarà per estendre les raons del Sí+Sí amb l’objectiu que creixi la majoria social existent favorable a la independència.

De la mateixa manera que l’assemblea constituent celebrada al Palau Sant Jordi de Barcelona el passat 10 de març del 2012 es va anunciar la gran manifestació de la Diada; i que l’assemblea general de Girona del 16 de març del 2013 va ser l’escenari de l’anunci de la cadena humana de l’any passat, el proper 5 d’abril l’ANC anunciarà també mobilització que organitzarà el proper Onze de Setembre del 2014, que ha de ser determinant.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  6. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid