Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CATALANOFÒBIA
Ofensiva espanyolista contra una baralla de cartes catalanes

La plataforma espanyolista aragonesa “No hablamos catalán” s’ha queixat aquesta setmana per la comercialització d’una baralla de cartes 'pancatalanista'.

 

21/01/2014 Drets i Llibertats
La plataforma espanyolista aragonesa “No hablamos catalán”  qualifica de "penúltim atac contra Aragó" una baralla de cartes catalana comercialitzada per una empresa del Principat.  Un dels fets que ha denunciat aquesta plataforma aragonesa que  fomenta la secessió lingüística ha estat l'"apropiació" que fa el joc de diversos personatges històrics com  per exemple el rei Jaume I  “Nascut a Montpeller i criat en el castell templari de Montsó, qui fora rei d'Aragó, per art de màgia passa a ser un 'personatge històric català'”. L'origen de les quatre barres també és motiu de disputa per la plataforma espanyolista tot i que està demostrat el seu origen català.  D’altra banda, encara que sigui de forma involuntària, sembla que aquests atacs catalonfòbics han acabat ajudant a fer difusió de la baralla de cartes catalana.
Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid