Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Gènere
Manifestació silenciosa a Vilanova i la Geltrú contra la violència masclista
23/01/2014 Gènere
La població del Garraf ha estat protagonista de l?assassinat de dues dones per part de les seves parelles en només 15 dies de diferència La població del Garraf ha estat protagonista de l?assassinat de dues dones per part de les seves parelles en només 15 dies de diferència

El Grup de dones feministes de Vilanova i la Geltrú ha convocat una manifestació silenciosa aquest dissabte a les 20h ala Plaça de les Neu contra la violència masclista. La població del Garraf ha estat protagonista de l’assassinat de dues dones per part de les seves parelles en només 15 dies de diferència.

Primer fou la Judit, que va ser assassinada el diumenge 22 de desembre a mans de la seva exparella, de la qui tenia una ordre d’allunyament. El cos va ser descobert per la seva filla de només 5 anys, que va descobrir ben d’hora què és la violència i qui l’exerceix. La Judit només va poder complir 37 anys.

Després fou la Núria, assassinada brutalment la matinada de diumenge 5 de gener. Va ser el mateix assassí qui denuncià els fets. La Núria va deixar orfes dos infants. La Núria tenia 43 anys i morí cremada.

Davant d'aquesta siutuació, Grup de dones feministes de Vilanova i la Geltrú ha decidit mobilitzar-se, "hem decidit no romandre impassibles, cridar al bell mig de la por que és silenci. Tenim un problema com a societat, hem d’assumir-lo i canviar la comunitat".

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  7. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid