Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Una cinquantena de regidors del Gironès demanen la celebració de la consulta
04/12/2013 Política

Demà al migdia es presentarà el Manifest del Gironès, en roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Girona, on una cinquantena de regidores i regidors demanen la celebració d'una consulta sobre el futur de Catalunya. 

"Una consulta de pregunta clara i explícita, que contingui el concepte d'independència, que se celebri al llarg del 2014, que vinculi al Govern que el convoqui i que se celebri tant si com no, tot i produir-se una prohibició per part de l'Estat espanyol (atenent al clam popular i al fet que el Parlament ja haurà aprovat dues lleis diferents que permeten exercir consultes)."

A la roda de premsa s'explicarà els motius que han donat origen al manifest així com de crida pública per la seva extensió, arreu. A l'acte hi participaran regidors de diversos pobles de la comarca i de diferents partits.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid