Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Gràcies Ester, avui sí, stop bales de goma!
La pressió constant i sostinguda dels moviments socials, dels mitjans de comunicació popular, l'encalç al carrer i al Parlament de les quatre províncies, la força de les persones ferides que amb total fermesa no han parat de denunciar-ho (va per tu, Ester, gràcies) i la seguretat que quan es té la raó no es pot tirar enrere i només es pot guanyar han aconseguit avui l'objectiu. És només un d'ells i és clar que no és total, però avui ja sabem que el darrer dia d'abril de l'any que ve el cos policial creat pel botifler Veciana deixarà de treure ulls a persones amb bales de goma.

Ja sabem que la policia antisocial que el govern de Catalunya necessita per mantenir els privilegis d'una minoria per a qui treballa canviarà l'arma però no els seus objectius quan surt a fer mal al carrer, però avui sabem un cop més que és possible aturar-los si ens unim i no fem el ximple. I quan dic aturar-los parlo també d'altres objectius que tenim totes i tots: la destitució del violent cap Manel Prat i la dissolució de la colla de la Brimo. A partir d'aquí els objectius es multiplicaran i seran diversos però aquests dos ens han d'unir i no només entre nosaltres.

Ens han d'unir amb qualsevol organització que defensi la democràcia (i no em refereixo a la burgesa que ens venen cada dia per teletrès), que defensi els drets individuals i col·lectius, que faci front al militarisme que cada cop més envaeix les nostres vides, que rebutgi la societat policial a què ens aboquen els amos i els seus missatgers i que defensi la llibertat de moviments i els drets civils. I tot i que els mitjans ens diran que ha estat gràcies a ERC i CyU que ja no perdrem ulls quan caminem pels carrers exercint els drets de ciutadania que tenim, jo vull donar els gràcies a altra gent, a molta altra, les autentiques protagonistes, com Stop bales de goma, Ojo con tu Ojo, la Coordinadora per la Prevenció de la Tortura, Rereguarda En Moviment, Alerta Solidària i molts més. Gràcies i felicitem-nos. Avui els carrers són més segurs.
Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid