Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Els dos regidors del Compromís per Cerdanyola cediran el 30% del sou als vaguistes de les Illes

Aquesta candidatura popular de Cerdanyola ha anunciat que cedirà "el 30% de la indemnització dels nostres dos regidors a la caixa de resistència de la vaga de docents"

29/09/2013 Política
L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes

La candidatura Compromís per Cerdanyola (CxC) ha mostrat la seva solidaritat amb els docents en vaga de les Illes.

El CxC descriu en una nota de premsa per explicar aquest posiconament que "davant del model neoliberal de retallades laborals, precaritzacions, privatitzacions, implantació d’un model de gestió privada, atacs al català, augment de taxes i externalització de serveis, en definitiva, la pèrdua del dret universal a l’educació, considerem molt encertada la vaga indefinida, que demostra valentia i coratge i és un clar exemple d’organització i pràctiques efectives i compromeses."

Coherents amb aquest posicionament, el CxC també ha fet públic que destinaran  el 30% de la indemnització (l'anomenat sou dels electes) dels nostres dos regidors a la caixa de resistència de la vaga de docents.

A la vegada, el CxC ha animat la resta de forces polítiques representades al Consistori Municipal a fer el mateix i col·laborar en la lluita que els docents porten a terme en aquest inici de curs amb "el sacrifici personal que implica en favor del bé col·lectiu, que no és altre que el manteniment d’una educació pública, de qualitat i en català."

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid