Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Els dos regidors del Compromís per Cerdanyola cediran el 30% del sou als vaguistes de les Illes

Aquesta candidatura popular de Cerdanyola ha anunciat que cedirà "el 30% de la indemnització dels nostres dos regidors a la caixa de resistència de la vaga de docents"

29/09/2013 Política
L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes

La candidatura Compromís per Cerdanyola (CxC) ha mostrat la seva solidaritat amb els docents en vaga de les Illes.

El CxC descriu en una nota de premsa per explicar aquest posiconament que "davant del model neoliberal de retallades laborals, precaritzacions, privatitzacions, implantació d’un model de gestió privada, atacs al català, augment de taxes i externalització de serveis, en definitiva, la pèrdua del dret universal a l’educació, considerem molt encertada la vaga indefinida, que demostra valentia i coratge i és un clar exemple d’organització i pràctiques efectives i compromeses."

Coherents amb aquest posicionament, el CxC també ha fet públic que destinaran  el 30% de la indemnització (l'anomenat sou dels electes) dels nostres dos regidors a la caixa de resistència de la vaga de docents.

A la vegada, el CxC ha animat la resta de forces polítiques representades al Consistori Municipal a fer el mateix i col·laborar en la lluita que els docents porten a terme en aquest inici de curs amb "el sacrifici personal que implica en favor del bé col·lectiu, que no és altre que el manteniment d’una educació pública, de qualitat i en català."

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  7. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid