Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans
Neix el diari digital "La veu del País Valencià"

Amb la voluntat de donar presència a aquells temes i col·lectius desfavorits en el panorama comunicatiu

01/01/2013 Comunicació

Coincidint amb l'inici de l'any, ha aparegut a la xarxa el portal d'informació La veu del País Valencià amb "l'objectiu de reflectir la realitat del territori, informar i opinar sobre els afers públics que no apareixen a la resta de mitjans o denunciar les injustícies que afecten a la ciutadania valenciana".

Segons el seu manifest fundacional, el nou mitjà assegura que pretén "vertebrar el País Valencià des de l'àmbit comunicatiu", i que ho farà amb "persones del País Valencià, des del periodisme democràtic, veraç i de qualitat". A més, assenyala que vol "connectar digitalment el món associatiu valencià" i destaca el seu vessant participatiu, tant a través de les aportacions dels lectors com de l'espai que es reservarà als "valencians que ja publiquen a la xarxa".

Així, entre les principals innovacions de laveupv.com, que reflectirà exclusivament l’actualitat del País Valencià, s’hi troba la classificació dels continguts informatius en sis grans àrees comunicatives. Juntament amb les àrees més convencionals, d'Actualitat, de divisió Territorial i Temàtica, laveupv.com incorpora d’altres participatives: ValenXarxa (connexió amb altres suports digitals de valencians que publiquen a internet: blogs, xesfera i enllaços), EspaiCívic (el diari de les minories i del món associatiu) i ParticiVeu (participació directa dels lectors).

La línia editorial de laveupv.com es basarà en la defensa i exigència de 4 valors essencials: els drets humans; la pau i la no-violència; el respecte per la natura i el medi ambient; i la cultura, llengua, patrimoni i història del País Valencià. El mitjà pretén arribar a la part de l'opinió pública valenciana, conformada pels lectors en digital, que es situen ideològicament en la defensa de l'estat del benestar social, els serveis públics bàsics, les polítiques econòmiques alternatives a les neoliberals, la sostenibilitat ambiental i els valors propis del País Valencià.

El nou mitjà es defineix "apartidista i totalment independent" de qualsevol grup comunicatiu, proposa un innovador format de microdonació, mitjançant el qual, qualsevol ciutadà que s’identifique amb el projecte pot participar en la seua construcció. Tanmateix, els continguts de laveupv.com seran sempre en obert. Sota el lema “Un café al mes”, és possible formar part de laveupv.com el diari que el poble valencià necessita per conèixer la seua realitat i vertebrar tot el territori.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai

Valora
Rànquings
  1. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  2. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  3. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  4. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  5. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  6. L’amic, el germà
  7. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  8. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid