Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Internacionalisme
Un ajuntament basc penja l'estelada per la Diada

L'estelada va ocupar un dels pals de l'Ajuntament d'Ondarroa per solidaritzar-se amb el procés independentista català

14/09/2012 Internacional

Solidaritat internacionalista des d'Euskal Herria. El passat dimarts, coincidint amb la Diada de l'11 de Setembre, l'Ajuntament d'Ondarroa (Bizkaia), va penjar una estelada per solidaritzar-se amb el procés d'independència del poble català. 

Segons han explicat a Llibertat.cat membres de l'esquerra abertzale del poble, el consistori va penjar l'estelada als pals oficials de l'Ajuntament per saludar la celebració de la manifestació independentista amb el lema "Catalunya nou estat d'Europa", el mateix que demana Euskal Herria, assenyalen.

L'estelada va ocupar així un dels tres pals consistorials, al costat de la ikurrina.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  4. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  5. Fa nou anys que ens va deixar Ton Ribas i Sala
  6. Paiporta alça la veu pel 25 d’Abril: memòria, dignitat i reconstrucció en clau de país
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid