Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dret a l'habitatge
Ocupació d'un habitatge buit a Blanes

Un grup de solidaris ha ajudat una parella sense recursos a instal·lar-se en un pis buit propietat de Bankia

04/09/2012 Drets i Llibertats

Una parella sense recursos ha ocupat un habitatge situat en un bloc de pisos buits de Blanes. L'ocupació es va produir aquest dilluns després que la parella passés els últims dies dormint al ras.

Es tracta d'un immoble, propietat de Bankia després d'un procés de desnonament per impagament de la hipoteca, situat a l'Avinguda Europa de la ciutat. L'habitatge però, no té els serveis bàsics, com aigua o llum.

L'acció es va realitzar amb el suport d'un grup persones convocades per l'Assemblea Anticapitalista de Blanes i la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca. Aquestes mateixes entitats ajudaran els afectats a condicionar el pis i a instal·lar-s'hi per poder-hi viure.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid