Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11-S
L'ANC encén una estelada gegant a Barcelona

Ja no queden estocs per atendre la demanda d'estelades a Catalunya

09/09/2012 Política

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) va encendre ahir dissabte una estelada gegant feta d'espelmes al bell mig de la Plaça Catalunya de Barcelona en un dels actes finals per convocar a la manifestació de l'Onze de Setembre.

Va ser el colofó d'una jornada en què un centenar de voluntaris de l'assemblea van estar difonent el missatge independentista entre veïns i turistes. En tota, l'ANC va instal·lar 12 parades des de les quatre de la tarda al centre de Barcelona -Plaça Catalunya, Portal de l’Àngel i passeig de Gràcia- per informar i vendre estelades.

Un total de 16 assemblees territorials i diversos grups de música van participar d'aquest esdeveniment. A més, una estelada gegant es va passejar per Plaça Catalunya davant l'atenta mirada de catalans i turistes que s'hi anaven retratant.

A les 8 del vespre van començar a arribar a Plaça Catalunya caravanes de cotxes provinents del Baix Llobregat, Maresme, Vallès Occidental i Vallès Oriental i a les 9, com a clausura de l’acte, es va encendre l'estelada gegant d’espelmes al centre de la plaça.

Estelades exhaurides

Segons l'ANC, les estelades que es van vendre a les carpes del centre de Barcelona es van exhaurir durant les primeres hores de l’acte de convocatòria a la manifestació de l’11 de setembre.

I és que segons dades dels fabricants de teixits, ja no queden estocs per atendre la demanda que hi ha a Catalunya. Afirmen que quest any s'estan distribuint a les botigues el doble de senyeres que l'any passat per aquestes mateixes dates. Un fet que encara és pitjor en el cas de les estelades, ja que les vendes s'estan quadruplicant.


 

Valora
Vídeos
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  9. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid