Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ara és el nostre moment

En un moment tan crucial per l’alliberament nacional i social del país, i quan el procés d’alliberament nacional és ja imparable, la CUP no pot ser-ne un objecte passiu, quedant-ne al marge.

No pot quedar-ne al marge per molts motius, ja que després de molts anys de travessia del desert on ser independentista i assenyat semblaven dues coses completament oposades; després de no defallir en actes, en manifestacions i concentracions on sempre veiem les mateixes cares; després que molts de nosaltres haguem viscut en pròpia pell la repressió, els judicis i les condemnes... Ara que hi ha una majoria social a favor de la independència (encara que només sigui en una part del país), no podem deixar que es faci ni un sol pas sense ser-hi. No ens podem permetre quedar-ne fora i deixar d’incidir amb el nostre discurs a enlloc (ni assemblees, ni associacions, ni entitats, ni tampoc institucions).

Ara que molts de nosaltres no només militem a la CUP si no que a més tenim responsabilitats públiques als nostres ajuntaments, que hem de discutir amb advocats, arquitectes, empresaris, especuladors... i d’altres elements. Ara que molts de nosaltres estem deixant la salut per arreglar les voreres del carrer tot vetllant perquè els carrers siguin nets i polits, i el camp de futbol practicable, i l’enllumenat correctament encès. Ara que finalment veiem que tota aquesta feina “municipalista” pren algun sentit i treu algun fruit, ara no ens el podem deixar prendre.

Companys i companyes: Ara és el moment. Ara és el moment que tant hem esperat, és el moment de ser ferms en el discurs i constants en el treball. Ara és el nostre moment.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  5. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  6. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  7. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  8. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  9. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid