Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans
Un diari francès defensa la independència de Catalunya

Remarca que els catalans sempre van endavant i que la independència fiscal, 'com la que tenen els bascos' és l'única manera de sortir de la crisi.

31/07/2012 Política
Capçaleta de "La Dépêche Capçaleta de "La Dépêche

La Dépêche, el diari tradicionalment progressista de la capital occitana Tolosa publica ahir un editorial sota el títol de La fronde catalane on repassava la situació creada després del pacte fiscal i afirmava que creix el sentiment independentista al país, segons recull avui Vilaweb.

El diari, que imprimeix disset edicions diferents a l'Occitània central, diu que els catalans sempre van endavant i que la independència fiscal, 'com la que tenen els bascos' és l'única manera de sortir de la crisi.

La Dépêche ven prop de dos cents mil exemplars en la regió del Migdia Pirineus i també apareix a Aquitània i al Llenguadoc-Rosselló. El diari és la capçalera central d'un grup multimèdia amb interessos diversificats.

D'altra banda, el diari anglès Telegraph assegura en un article sobre crisi de la zona euro que "els catalans s'han vist forçats per la perversitat del sistema fiscal espanyol a demanar el rescat quan ells subsidien la resta de l'estat".

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid