Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11 de Setembre
Campanya de micromecenatge per finançar l'Onze a Tarragona

La Diada popular i participativa de l'11 de setembre ja fa tres anys que se celebra als carrers de la Part Alta de Tarragona

21/07/2012 Cultura

Tarragona busca mecenes per finançar la Diada de l'11 de Setembre. Sense cap ajuda institucional, i havent de fer front a nous obstacles, enguany l'11 de setembre popular i participatiu de Tarragona opta per finançar-se a través del micromecenatge. D'aquesta manera, tothom que ho vulgui pot esdevenir mecenes de la Diada tarragonina i ajudar així a fer realitat la celebració.

Per fer-ho ha engegat una campanya a través de Verkami on a canvi de les aportacions les 30 entitats que conformen la Coordinadora 11 de Setembre de Tarragona ofereixen diverses recompenses, com samarretes, estelades, dinars, tiquets de beguda, participació gratuïta a excursions, una setmana castellera, una beca d'inscripció a un taller d'escriptura de Tarragona Literària o, per als més generosos, un concert privat del grup Ai, carai!.

La Diada popular i participativa de l'11 de setembre ja fa tres anys que se celebra als carrers de la Part Alta de Tarragona. S'organitza exclusivament des del teixit associatiu i cultural de la ciutat amb la intenció de reivindicar explícitament la realitat nacional dels Països Catalans.

El total de recursos obtinguts -demanen 2.000 euros- es destinaran a cobrir les despeses per raó de taxes, l'assegurança de responsabilitat civil, l'equip d'extinció d'incendis i ambulància, les despeses de les colles de cultura popular, el lloguer de la infrastructura, i la difusió en forma de cartells i programes de mà.

A més, enguany s'hi afegeixen més obstacles com la nova normativa europea per a actes pirotècnics que exigeix l'elaboració d'un pla tècnic d'autoprotecció que suposarà una despesa addicional d'entre 1.500 i 2.000 euros.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  3. Una societat de xais
  4. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  5. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  6. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  9. Un bon cop de guillotina al Català de França
  10. El 31 de Desembre és la Diada de Mallorca
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid