Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Impostos
La CUP rebutja la posició del PSC de Tarragona de no aplicar l'IBI a l'Església

La formació afirma que aquesta crisi “és una estafa” per part de polítics que no parlen clar i que s'aprofiten d'un sistema caduc.

31/05/2012 Política

Dimarts passat ca sortir la notícia que el PSC a Tarragona i a Lleida no aplicarien la proposta del seu partit de cobrar l'IBI a la institució catòlica. Des de la CUP creuen que es tracta d'una renúncia més a un ideari que no es compleix, un ideari autoanomenat d'esquerres i que un cop més es dilueix davant la por a perdre el poder.

Tot i que el consistori es troba, com tants d'altres, en una situació econòmica complexa, el govern municipal ha decidit seguir amb el favoritisme cap a la institució religiosa sobre la resta de ciutadanes i ciutadans de Tarragona. Aquesta decisió, diuen, “és una mostra més de la diferència entre les paraules a l'oposició i en campanya i els fets al govern del PSOE”. Una diferència, aquesta, que dóna la raó a moltes persones descontentes amb el panorama polític i que equivalen ideològicament PP, PSOE i CiU.

D'altra banda, la CUP reclama més contundència a l'oposició amb representació a l'hora de defensar els drets i deures de la població tarragonina. Tot plegat, després que una cortina de fum sobre qui seria el nou alcalde amb de pactes obscurs intentés amagar el més d'un centenar d'acomiadaments i el mal repartiment dels recursos municipals per afrontar la crisi. La CUP afirma que aquesta crisi “és una estafa” per part de polítics que no parlen clar i que s'aprofiten d'un sistema caduc.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid