Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AMI
El Govern obliga Vilablareix a retirar un rètol independentista

Un rètol col·locat a l'entrada del poble on s'informa que el municipi pertany a l'Associació de Municipis per la Independència

11/05/2012 Política

El Departament de Territori i Sostenibilitat obligarà l'Ajuntament de Vilablareix, al Gironès, a retirar el rètol col·locat a l'entrada del poble on s'informa que el municipi pertany a l'Associació de Municipis per la Independència. L'indicador està situat just a sota del nom de la població.

Segons informa NacióDigital.cat, Territori ha requerit al consistori que retiri els indicatius "en la major brevetat possible" perquè ocupen els suports dels rètols amb el nom del poble, una "infraestructura propietat de la Generalitat".

L'alcalde de Vilablareix, David Mascort, no ha cedit al requeriment i ja ha enviat una carta a l'Associació Catalana de Municipis demanant empara i suport de la resta d'associats. Segons Nació Digital, la missiva demana a l'AMI que esperoni els 380 municipis a fer el mateix i a indicar la seva condició de soci per "conscienciar" la població.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. Més de 200 persones homenatgen Pep Musté i Teresa Putellas a Montesquiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid