Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AMI
El Govern obliga Vilablareix a retirar un rètol independentista

Un rètol col·locat a l'entrada del poble on s'informa que el municipi pertany a l'Associació de Municipis per la Independència

11/05/2012 Política

El Departament de Territori i Sostenibilitat obligarà l'Ajuntament de Vilablareix, al Gironès, a retirar el rètol col·locat a l'entrada del poble on s'informa que el municipi pertany a l'Associació de Municipis per la Independència. L'indicador està situat just a sota del nom de la població.

Segons informa NacióDigital.cat, Territori ha requerit al consistori que retiri els indicatius "en la major brevetat possible" perquè ocupen els suports dels rètols amb el nom del poble, una "infraestructura propietat de la Generalitat".

L'alcalde de Vilablareix, David Mascort, no ha cedit al requeriment i ja ha enviat una carta a l'Associació Catalana de Municipis demanant empara i suport de la resta d'associats. Segons Nació Digital, la missiva demana a l'AMI que esperoni els 380 municipis a fer el mateix i a indicar la seva condició de soci per "conscienciar" la població.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid